lördag 15 september 2012

Nu är det snart i morgon

Det blev 2000 ord till. Totalt 3500. Jag är imponerad av mig själv. Och lite rädd. Ibland går skrivandet lite väl bra ... och med de nyss bortplockade 40' ord i färskt minne så ... Det får inte gå för fort. Men ibland sveps jag bara med. Och hoppas att jag inte har ont i arm, armbåge eller axlar i morgon.

Just nu är jag i ett så roligt skede att jag vill hoppa in i boken och BLI en av karaktärerna. Hon bor i Stockholm och ska snart få ägna sig åt något som hon verkligen älskar att göra. Mocklis henne! Mocklis mocklis henne!



Mocklis betyder typ: lycko henne, lyllo henne, hon är en lyckost. 
.

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra skrivet! Lycka till idag!

    SvaraRadera
  2. Låter härligt, det är då skrivandet är som bäst tycker jag. När man längtar efter att få dyka in i karaktärernas värld. :) Vara en av dem. Jag tror jag ska skriva in mig själv som en karaktär i min nästa! ;)

    SvaraRadera