tisdag 7 augusti 2012

Jag kanske är lite fiffig

Eller så är jag inte det. Återstår att se.

Eftersom jag förbrukat (nästan) allt mitt bildutrymme i den här bloggen (jag har raderat några av alla meningslösa bildinlägg och på så sätt frigjort lite utrymme) har jag startat en ny! Den heter Stort och smått bilder och innehåller än så länge bara några få bilder från vår USA-resa i somras. Det ska bli fler bilder har jag tänkt, om det inte är så att bildutrymmet är kopplat till mig personligen för då är det ganska snart kört. Men jag hoppas att jag får en ny pott utrymme i den nya bloggen. Annars får jag starta en helt ny.

Om någon är nyfiken så hittar man den om man går in på min profil. Länkar här gör jag när jag fyllt på med lite mer inlägg.

Lite längre fram kommer jag nog att visa bilder från vårt sommarställe också, som vi håller på att renovera lite smått.

Men en sak i taget. Just nu är det nog dags att spendera lite tid i tvättstugan. Sedan har jag en bok att skriva också. Men den tänker vi inte på just nu. Kanske senare.
      .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar