torsdag 9 augusti 2012

Tröttdag

Det blev lite för trevligt igår. Lite för kul och lite för sent. Jag lider av det idag.

Japp. Jag är bakis. Nästan så där att jag skakar. Men bara nästan. Märkligt, ju äldre jag blir desto sämre hanterar jag alkoholintaget. Jag glömmer bort att jag inte klarar så mycket och jag glömmer bort att inte dricka så fort. Och naturligtvis glömmer jag bort att dricka vatten! Jag tackar och tar emot drinkar och vin och så hejsansvejsan är jag så ofantligt rolig och odödlig.

Igår (i natt snarare, vi höll på länge) tog nog alla rekord. Hade fruktansvärt roligt tills det liksom tog stopp och jag gick över gränsen. Tack gode gud att jag var med människor som jag känner riktigt väl, och inte hade mer än några meter att gå hem till sängen.

Jösses.
        .

2 kommentarer:

  1. Det är en stor anledning till att jag slutade helt, jag blev vrålsjuk dagen efter.

    SvaraRadera
  2. Åsa: Usch. Jag blir väl inte så dålig egentligen, men jag hatar verkligen den där hopplösa tröttheten och den onödiga känsla av meningslöshet som infinner sig. I morgon är den borta, som tur är.

    SvaraRadera