lördag 11 augusti 2012

Vad jag gör?

Lite av varje och allt på nästan samma gång:

Fixar lunch: sill, ägg, potatis och lax. Lyssnar på os på radion. Njuter av vädret. Har fikat med god vän - så himla trevligt! Tvättar. Viker lite tvätt (allteftersom den torkar på sträcket, eller strecket). Ger luktärterna lite gödning. Väntar på att barnen kommer hem för att äta lunch.

Barnen får gärna komma hem nu, jag är hungrig.

Och sist men inte minst försöker jag övertala mig själv att inte äta något godis mer. Jag kan ju inte äta godis normalt - jag vräker i mig. Abnorma mängder som ger hjärtklappning i ett par timmar efteråt. [ledsen jävla smiley].
.

2 kommentarer:

  1. Men jösses va du grejar!!!

    Känner igen den där godis-manin... jag är hopplös och får, som du, hjärtklappning och som om kroppen liksom "rusar" efteråt... från och med måndag får det vara nog med slarveriet... Då får det bli kosthållning och träning på riktigt, inga såna här halvmesyrer som jag håller på med... har en kompis som sagt att han snart kommer hem till mig och lagar mat, så jag äter ordentligt... any time! tänker jag! =)

    SvaraRadera
  2. Åh! Vi har gråväder. Trist. Jag vill ha sol.

    SvaraRadera