tisdag 7 februari 2012

Det fick bli ett glas vitt

Jag sa ju att jag var sugen på skräpmat och vin. Och så fick det bli.

Nachips i ugn. Nachochips, tacosås och ost. In i ugnen så att osten smälter. Sen ät. Gärna med en grönsallad, men det tänkte jag inte på då. Vin tänkte jag däremot på och tog mig faktiskt ett glas. Det var så gott.

Nu ska barnen och jag titta på Mot alla odds. Och jag ska kanske ta mig en liten liten skvätt vin till. Inte var tisdag man klarar av att byta hormonspiral utan problem och har tre arbetsdagar kvar.

Dessvärre har lilla äldsta dottern 40,2° i feber. Inte kul.
           .

5 kommentarer:

  1. Nachos och vin låter som en mumsig tisdagsmiddag =)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Det var du värd =)
    Stackarn, hoppas hon kryar på sig!

    SvaraRadera
  3. God snabbmat.:)

    Här har vi kräksjukan på besök.
    6-åringen är först ut.

    SvaraRadera
  4. Ajdå, men skål för vinet!

    SvaraRadera
  5. Susanne: Väldigt vardagslyxigt! Och gott.

    Andra intryck: Jag tycker att jag var värd det :)

    Chrissan: Åh fy för bövelen vad jag tycker synd om dig nu. Krya på sjuklingen!

    Suzan: Ja, skål! (Satt som en smäck ikväll!)

    SvaraRadera