måndag 6 februari 2012

Och nu: natten

Är trött som jag vet inte vad. Så jag går och lägger mig nu.

Har varit ute och gått och dagens stegdos landar på 11100 någonting. Det är ju fantastiskt skönt att vara ute och promenera. Man tänker så bra. När jag slutat jobba sen ska jag gå ut och gå och fundera på mina manus.

Innan jag slutar jobba ska jag försöka att inte stressa ihjäl mig (sätter sig i armbågen också, vilket är jäkla skit) och så ska jag försöka att inte bli förkyld. Och så ska det hinnas med en massa annan fix också. Men det orkar jag inte tänka på nu.

Nu: sova.
        .

1 kommentar:

  1. Läser ikapp och ser att det händer en del saker. Nummer ett visst kan du ha håriga ben. Håller man värmen bättre då? En lite tanke för du verkar ju kommit igång rejält med promenaderna. Jag minns när du började och då tyckte du att det var lite tönt varning. Kul att det känns bra och sen håret: Ny kvinna. Så skönt att kasta sig ut förutsättningslöst och inte komma ut som en kopia av förra besöket. Jag tycker du får stressa den här veckan. det är ju sista veckan du ska göra det. Bra det då njuter du ändå mer nästa vecka

    SvaraRadera