torsdag 23 februari 2012

Sådärja

Flaggan är hittad (efter hjälp från maken som visste var den låg) och hissad och jag har laddat upp mina första skrivövningar i nya kursen!

Späääännande!

Det bästa med kursen är den här texten: Tycker du att uppgifterna är svåra, gör du ditt bästa och laddar sedan ner texterna. Oroa dig inte! Du går i en skola för att utvecklas, inte för att visa upp det du redan kan. På något sätt talar den direkt till mig.


Nu blir det lunch och sen blir det en promenad till återvinningsstationen, med lite kartonger och plast. Det är lite blåsigt ute, men soligt! 
       .

1 kommentar:

  1. Jag ska också på promenad, med vovvarna. Den där låååångpromenaden jag har skjutit upp tills nu för att jag har prioriterat mitt skrivande. Men nu är sonen hemma och då blir det inte lika mycket skrivro så då tar jag promenaden nu istället. Sedan middag. Det blir lite hopplock idag, lite av varje. Måste äta upp alla små snuttar som finns i kylen.
    Vi har firat födelsen av den lilla tronföljaren idag med prinsesstårta på finporslinet, vad annars?
    Spännande med skrivkurs...kanske man skulle prova det.
    Vilken skrivkurs går du, om jag får fråga?

    SvaraRadera