onsdag 25 april 2012

Nämen nähä

Usch.

Det är en sådan dag idag. En usch-dag.
Vet inte varför, men jag gissar att det beror på att jag känt mig så himla glad och uppåt ett par dagar. Det var tydligen dumt och fel. Nu straffas jag. Eller nåt.

Eller så är jag bara trött.

Eller så har jag fel mental inställning. Men orka tänka positivt. Orka!

Nu har lilltjejen kommit hem från pingis och jag ska gå till fotbollsplan och titta på sonen som ska spela match.

Jag är lite kass i magen. Jag blir det när det är mycket omkring. Och helst i kombination med att inte hinna gå på toa i lugn och ro. Hej jobbig månad som kommer!

Ok. Off I go, innan jag förpestat alla i bloggvärlden. (Och bara för att jag skrev en mening på engelska vill Blogger särskriva innan och alla. Men glöm det! säger jag bara.)

Nu ska jag gå ut och tappa bort mitt dåliga humör.

Men lite bra är att jag hunnit skriva 1177 ord idag. Snabbt gick det. Men om det blev så himla bra vet jag inte.
         .

1 kommentar:

  1. Kanske din mage vänjer sig vid bråttom-besök? Duktiga du som skriver :-) Kram

    SvaraRadera