onsdag 11 april 2012

Om hur vältränad *host* jag är

Bah!

Inte helt lätt att hålla humöret uppe när det är stanna inne-väder. Jag har dock gått en liten morgonpromenad idag. Inte särskilt långt och inte fort, men rätt skönt ändå.

Igår, efter att jag sprungit i 23 minuter (joggat i tanttakt snarare) gjorde jag några försiktiga armhävningar. Kändes bra i armbågen tack och lov. Men trots att det kändes bra gjorde jag fyra (eller fem?) armhävningar med armarna nära kroppen och två (2) med armarna lite längre ut, så att det tog i bröstmusklerna.

Och det tog i bröstmusklerna.

Jag känner idag att jag gjorde armhävningar igår. HELA TVÅ STYCKEN.

Ska jag skratta eller gråta?
          .

2 kommentarer:

  1. haha, ja jag vet hur det är :)

    SvaraRadera
  2. hej, fick inte upp din mail, kan du kanske skicka över den åt mig, så ska jag skriva lite om NY om du vill. och visa bilder. hur många är ni som reser, var ska ni bo och vilken flygplats kommer ni till?

    ulle4ever@gmail.com

    SvaraRadera