tisdag 27 oktober 2009

Att jag aldrig lär mig?!

.
Jag blev ju sen. Så klart. Och fick cykla som en dåre ner till centrum. Hastigheten är farligt hög och jag får blinka bort tårarna ur ögonen.

Det är inte nyttigt att stressa.

Samtidigt som jag svischar fram på cykeln känner jag att jag tagit lite för mycket saltvattensspray i håret, det känns som jag har en tunn hjälm på huvudet. Alternativt en tjock mössa. Oskönt och förmodligen väldigt osnyggt.

Väl på bussen inser jag att jag inte har mobilen med mig. Och inte heller en susning om vad den kan vara. Senast jag använde den var på bussen hem i går eftermiddag. Men var la jag den då?

Nu ska jag försöka äta en grillad chiabatta som jag köpt med mig. Men jag känner mig lite illamående just nu. Stress. Inte bra. Nyss slog hjärtat så där hårda slag så det kändes som att hjärtat hoppat in bland revbenen och försökte slå sig ut.

Nu dags att sätta igång och jobba. Jag har åtta timmar framför mig. Minst. Inklusive 45 minuters massage!!! Jag visste att det fanns en anledning att gå till jobbet idag!
.

2 kommentarer:

  1. Ojdå. Glöm inte att andas! Hmm...

    SvaraRadera
  2. Trollpackan: Det är lite bättre nu! Jag har fått massage. Mmmmm!

    SvaraRadera