lördag 24 oktober 2009

Dagen efter...


En Treo, en kopp kaffe och tre rostade mackor senare.

Nu har jag skrivit ett inlägg på omTVserier.se undrar om jag kan titulera mig skribent snart?! Kanske inte idag, för idag känns hjärnan lite.... bortsupen och jag borde kanske inte skrivit något idag. Men jag behövde få det gjort. Det kan inte gå för många dagar mellan att ett avsnitt sänds och jag skriver om det. Dessutom växer prestationsångesten om jag skjuter upp saker och ting.

Fy vad jag mår obra idag. Huvudvärken ger sig inte riktigt. Bör jag ta en Treo till kanske. Om en stund i så fall.

6 kommentarer:

  1. EN treo?
    Man kan ta upp till sex, vet du.

    SvaraRadera
  2. Fast inte på en och samma gång kanske jag ska tillägga så jag inte får ett akut blödande magsår på mitt samvete...

    SvaraRadera
  3. Men du ska ju ha en sån där drön-skön-myskväll som är ljuvligt när man är bakis! Och vad jag skrattade åt dina kommentarer hos mig i natt, underbart!

    SvaraRadera
  4. Nilla: Åh, då finns det hopp om livet. Så länge jag tar de en åt gången... =)

    Kommandoran: Åh nej! *vågar jag gå in och läsa dem?*

    SvaraRadera