söndag 18 oktober 2009

Oh, underbara morgon!


Min första tanke när jag vaknade i dag var: Fan, nu är det snart vardag igen. Och jag hade nästan ett blogginlägg klart i huvudet.

Men så kom jag upp och såg att det kommer bli en strålande vacker morgon och funderar på att ta med min kamera och gå ut och fånga de tidiga solstrålarna. Dessvärre är jag så hungrig att jag nästan är yr, så om det är en så bra idé vet jag inte. Men: Konsten framför allt. Och lite Aloe Vera på riktigt tom mage är väldigt bra. Sen smakar frukosten ännu bättre när jag kommer in igen. Om jag kommer in igen. Jag kanske tuppar av på någon frusen stig.

Idag har jag sänt iväg ett mail ... Får se vad det leder till. Kanske något, kanske inget. Och kanske berättar jag lite senare!

Nu en morgonsup i form av ren Aloe Vera - det enda riktiga, viktiga livselixiret!


1 kommentar:

  1. God morgon.. Inser att jag skulle gärna vela se dessa foton hoppas man får ett vackert att skåda här på bloggen :) höst i GBG...Hoppas du får en skön ute promenad och sedan en härlig frukost-- jag ska starta på mera kaffe nu sedan frukost!
    kram

    SvaraRadera