torsdag 22 oktober 2009

Nä, inte ens jag


Inte ens jag skulle kunna få så dålig koll på läget som de i dagens avsnitt av Lyxfällan. Hjälp alltså! Kan de sova gott på nätterna?

Dålig koll har jag på mycket. I morgon ska stortjejen på kalas och jag har helt glömt bort att köpa present. Faaan också. Varför gjorde jag inte det i lördags när jag ändå var ute och handlade? Och jag ska inte hem efter jobbet i morgon heller så jag kan inte köpa present på lunchen. Det hjälper liksom inte... Åh, så typiskt mig. Jag blir så trött. Såå trött. Jag behöver nog semester. Från mig själv.

5 kommentarer:

  1. Men då har du i alla fall inte gjort av med pengar. Alltid en tröst. Kanske.

    SvaraRadera
  2. Jag (och resten av familjen) behöver också semester från mig...
    Förstår inte att jag är så hopplös när det gäller vissa saker.

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte låta bli att titta på Lyxfällan samtidigt som jag tycker det är genant. Hur kan man blotta sig så i TV, helt ofattbart!! Fast lite kittlande är det, särskilt som det lika gärna (nästan) kunde varit jag...

    SvaraRadera
  4. ja såg reklamen på det ..helt sjukt hur man kan hamna så fel i pengar träsket ...
    tur dom fick hjälp!

    SvaraRadera
  5. Har sett Lyxfällan förr, när det började sändas- Fick verkligen magont! Har också pappershat och hade GÄRNA handlat ihjäl mig. Men inte farao vill jag att "någon annan" skall rota i mina affärer och reda upp det!! Då får ju DE svårt att sova! Så jag håller mig i skinnet...

    SvaraRadera