fredag 30 oktober 2009

Lugnt nu!


Jag har äntligen fått äta mig mätt! (Ja, jag vet, det låter illa ...) Och jag har fått lite vin i blodomloppet - Corvina Veronese. I morgon kväll är det lite blod i spritomloppet!!!

Allt är packat! (Jag har säkert glömt massor av småsaker, men lite ska jag väl ha att stressa över i morgon!) Jag har visat alla bröllopsfoton för svärmor inklusive mitt tal till bruden.

Så... det var nog inget mer just nu. Ska ta en snabbdusch och kolla att det inte är några oönskade hårstrån någon annanstans än på huvudet. Jag hittade ett par på stortån i morse. På stortån!?!? Varför då? De finns inte mer.

Jaa, det var väl allt för idag då.

För ett par timmar sen kändes det som jag höll på att bli förkyld. Jag mådde lite illa, svettades och frös om vartannat och ville slå någon. Men jag var bara hungrig!

Nu duscha och sen sova!

3 kommentarer:

  1. Mmmm Corvina Veronese är supergott! Bra val på alla sätt och vis.

    SvaraRadera
  2. Blod i spritomloppet! Hahaha Vad bra:-)

    SvaraRadera
  3. Ullebulle: Visst är det! Och det behövs ibland!

    SvaraRadera