tisdag 27 oktober 2009

Oh noooo


Mitt i morgonbestyren får vi besök. En rörkille ska in i tvättstugan och kolla något.

Lilltjejen står vid ytterdörren färdig att gå så hon öppnar och släpper in rörkillen. Sonen sitter på toa med vidöppen dörr (som är rakt in från ytterdörren), jag står och borstar tänderna på stortjejen. Jag är iförd endast morgonrock, sovspretigt hår och sockar.

DET BORDE VARA FÖRBJUDET MED BESÖK SÅ TIDIGT PÅ MORGONEN!

Lilltjejen tyckte det var mest pinsamt att tvättstugan var så stökig...

13 kommentarer:

  1. hehe och jag stod hemma och gnuggade händerna av förtjusning och fissade som tjena alla monsterdiggare när F skickade över dem till dig "undrar om hon har kommit ur morgonrocken än?"

    SvaraRadera
  2. VAD HAR DU NU GJORT?

    Apropå att polisen körde förbi precis...

    Blev rädd att de skulle anhålla dig för förargelseväckande beteende? ;-)

    SvaraRadera
  3. Precis när polisbilen körde förbi sa de på radion att en äldre kvinna gick på motorvägen! Och att polis var på väg.
    Undrar om det var den bilen som var på väg?

    SvaraRadera
  4. jag igen (går BRA jobba hemma..)27 oktober 2009 kl. 09:47

    snarare på avväg då hahaha!

    SvaraRadera
  5. Haha! Precis. Och de var ju inte direkt i uttryckning. Slow motion snarare.
    Nu ska jag snart iväg! Ha det gott hemma!

    SvaraRadera
  6. Jepp jag ska vinka till dig när du springer förbi. För du springer väl till bussen??

    SvaraRadera
  7. Himla fräck typ!
    Kan man inte rubricera det som hemfridsbrott, tro?


    PS Om du länkar om de tidigare bloggagratislänkarna får du uppdatering på dem också. Bara ett tips.

    SvaraRadera
  8. Sys: Cyklade i farligt hög hastighet. Puh.

    Nilla: Det borde man nog kunna. Synd att jag inte stoppade polisbilen som åkte förbi hemma, en halvtimme senare.
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  9. Var glad att det inte var du som satt på toa med öppen dörr. Fast det kanske inte du gör? Jag kanske bara känner mig själv alltför väl...och kommer ibland på att den närboende grannen kan se in genom fönstret när det lyser hos mig.

    SvaraRadera
  10. Man hade ju än en gång velat vara en fluga på väggen och jag har full förståelse för A, det kommer att gå bra för henne;)

    SvaraRadera
  11. Kommandoran: Jag tackar min lyckliga stjärna eller något för att det inte var jag som satt där just då! Kunde lika gärna varit det...

    Catrin: Haha! Ja, det var nog en syn! : )

    SvaraRadera