söndag 18 oktober 2009

Man ska helga vilodagen


Jag ska aldrig mer få för mig att röja i garaget med min man. Nu är jag superuppjagad. Allt ska ske fortfortfort och jag hinner inte titta på alla saker och känna efter om jag vill behålla, slänga eller ställa upp på vinden.

Men några saker har jag hittat som jag saknat, en sak som jag så sent som i morse tänkte på och undrade var den var någonstans! En bok som jag längtat efter att läsa igen - jippiiii! Lyckan är stor.

Liksom internetdosan till ett av mina konton - äntligen kan jag ha koll *harkel* på det kontot också!

I en Forex-plastficka fanns lite drygt 240 danska kronor! Och i ett kuvert låg 200 svenska kronor!

Min rosa fina Rosa Bandet-reflex!

Och lite annat smått och gott, bla lite kurspapper från Berghs! Kan vara bra att ha, kanske.

Nu är jag helt slut. Fy vad tråkigt det är att röja. Varför ska man vara duktig och göra nytta en helgdag? Så dumt. Så himla dumt.

Snart är det vardag igen. Och på tisdag ska jag till frisören. Skönt att bli ompysslad, men hur kommer jag se ut? Och varför färga håret just nu, när jag helst av allt känner för att vara osynlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar