onsdag 14 oktober 2009

Det här är vardagslyx:


Jag har varit ute och sprungit och jag är otroligt nöjd med mig själv, även om det var kallt och segt idag; och nu har jag ätit kycklinggryta som maken lagat! Det enda jag ska göra i kväll är att hänga tvätt (funderar på att muta något barn), borsta barnens tänder, duscha och slänga mig i soffan och äta något gott! (Stryk de där sista tre, fyra orden)

Jag är så förbannat trött och sömnig att jag har lätt huvudvärk nu, men bara jag kommer i säng innan 22 idag så blir det bra! "Bara" är ett... svårt ord ...

Dessutom, som om det inte räckte med att ha sprungit i 36 minuter, har jag tränat en liten stund på pilatesbollen. Hur länge (kort) jag tränade på den är inte av intresse (men tillräckligt för att jag ska få träningsvärk)


Nu tycker jag att jag är värd att få svulla på lördag! Och dricka en massa vin! Ah, längtar redan!

4 kommentarer:

  1. Jaaaaa, det är du värd!
    Tränade på pilatesboll igår på friskis och svettis gym, tyckte att det var svårt att hålla mig kvar på bollen ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en härlig svullohelg:)

    SvaraRadera
  3. Självklart ska du unna dig!

    SvaraRadera
  4. Anna; det är supersvårt att hålla balansen i början!

    Cat; tack! Hoppas du får en härlig helg också! *kram*

    Madlar; eller hur?

    SvaraRadera