onsdag 14 oktober 2009

Håhåjaja

Igår köpte jag ett par halvhöga stövlar modell tåliga. Idag går de tillbaka till affären.

Nog pratat om det.

Min kalender som jag köpte för ett par månader sen håller inte måttet så den ska jag reklamera idag. Min planering skiter sig. Eller rättare sagt: Jag planerar inte! Och så kan jag ju inte ha det! Den var ju inte gratis och jag badar inte i pengar, tyvärr. Eller så är det så att ringarna lossnar från pärmen hela tiden och att jag tröttnat big time på det.


Det är vad jag ska göra idag. Vad ska ni andra göra?

.

3 kommentarer:

  1. Jobba lite, sedan promenad i det vackra vädret vi har här. Annars inget planerat faktiskt, tar det som det kommer.

    SvaraRadera
  2. Ska komma på både lunch och kvällsmat. PÅ kvällen kommer gäster så jag måste laga "fin-mat" dessutom laktosfri. Ingen inspiration. Ska tvätta lite, underhålla barnen, städa och helst komma ut i trädgården lite. Vill helst bara sova, surfa och softa.

    SvaraRadera
  3. Försöka förstå vart den här dagen tog vägen och försöka få in i skallen att jag verkligen gjort nytta. Sen blir det ett glas rött ikväll, i soffan, ingen jogging.

    SvaraRadera