tisdag 6 november 2012

En annan slags tisdag

Sol.

Vackraste morgonen på länge, dimma är bland det finaste som kan hända naturen.

Jag är trött/överansträngd i mina handleder, av någon anledning. Förmodligen för att jag är det minst tränade som går i ett par strumpor just för tillfället.

Skit när jag kommit på att det är skriva jag vill göra. Jag hoppas att jag ska kunna återfå styrka och ork genom att träna handleder och underarmar.

Tränat har jag gjort: jag har sprungit lite drygt 4 km och nu blir det stretch och lite styrka. Mage/rygg/armar.

Den där magen. Sååå snyggt (not) när det är magen som kommer först på mig. Sen långt efter kommer brösten. Men eftersom jag inte tänker förstora brösten får det bli att platta till magen. Det borde gå.
.

1 kommentar:

  1. Mitt mål är oxå att magen ska sticka ut mindre än brösten

    SvaraRadera