fredag 9 november 2012

Lättnad!

Jag är så glad och lättad att Anna är hittad!
Oerhört lättad!

Jag är så glad att Missing People finns och jag är så glad att jag åkte in och deltog i sökandet. Det känns extra bra idag, i hjärtat, i magen.
Det kändes fint, även igår när oron var stor, att skolgården var full av människor som ville hjälpa till att söka. Det kändes bra, även i natt, att gå där i skogen tillsammans med främmande människor och leta efter en liten flicka, en dotter, en syster. Jag önskar att vi vetat då, att hon skulle komma tillrätta. Det var allt vi ville, få besked om att hon var återfunnen vid liv.
.

4 kommentarer:

  1. Ruskigt otäckt när sånt här händer!!! Å när det är nära blir det så mer verkligt och påtagligt. Vilken lycka att det slutade bra!
    Good Work :)

    Hoppas att flickan slipper för djupa "sår"
    Kram

    SvaraRadera
  2. MissC: Jag hoppas också att hon slipper djupa sår. Hon har tydligen pratat och berättat mycket för föräldrarna. Det låter bra.

    SvaraRadera
  3. Så skönt,hennes föräldrar släpper nog inte taget om henne nu;-)

    SvaraRadera
  4. VIDRIGT när barn försvinner. Fantastiskt härligt att vakna upp till nyheten att hon är återfunnen!!

    SvaraRadera