torsdag 8 november 2012

Mardröm

Min mans kollega befinner sig i alla föräldrars mardröm just nu. Hans tioåriga dotter är försvunnen sedan i morse. Sedan i morse!

Hon dök inte upp i skolan och skolan hörde inte av sig till föräldrarna.

En tioårig flicka dyker inte upp i klassrummet, och skolan kontaktar inte föräldrarna.

Jag har så ont i magen just nu. Jag vill lägga mig ner och bara gråta. Jag har dåligt samvete för att jag inte åkte med maken in för att hjälpa till och leta.

Jag ber till alla högre makter som finns att flickan ska hittas välbehållen. Snälla söta någon, gör så att hon kommer hem till sin familj igen.
.

3 kommentarer:

  1. Fasan! Det är varje förälders skräck att ens barn ska försvinna eller att något hemskt ska hända dom. Jag fattar inte att skolan eller någon annan, som klasskompisar t ex inte reagerat. Hemskt!! Hoppas, hoppas att hon hittas oskadd!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. I vår kommun hör skolan av sig om barnen inte dyker upp, i alla fall SKA de göra det.
    Jag hoppas också att hon snart hittas! Ångrar att jag inte följde med in för att leta. Är hemma med ångest, ont i magen, gråt i halsen och olustkänslor.

    Jag LIDER med familjen.

    SvaraRadera
  3. Men så fruktansvärt! Skulle bli galen på skolan om de inte hört av sig under hela dagen! Vad är det för sätt?? Hoppas att det finns en naturlig förklaring till att hon inte varit i skolan eller kommit hem.

    SvaraRadera