söndag 11 november 2012

Mäh!

Det är mörkt. Jag är lat.

När jag väl bestämde mig för att ge mig ut och springa förut var klockan två och en timme senare skulle vi vara borta. WTF hände med tiden?

Middagen var trevlig och god. Min bror hade beställt mammas köttbullar, efter ett par veckor i USA. Lyx även för mig och min familj, det är sällan vi äter hemmagjorda köttbullar kan jag tala om.

Nu är vi hemma igen, maken skulle kolla på tv. Känns värt eftersom hans lag nu ligger under. *grrr*

Jag funderar på att ge mig ut och gå, men jag vill inte gärna gå ensam i mörkret. (Ja, jag är lat.) Funderar också på att sätta mig och strukturera mitt skrivande också. Det får snart börja hända något på den fronten, annars kan jag lika gärna börja söka nytt jobb.
.

3 kommentarer:

  1. Du kom ut iallafall! Bra jobbat.

    SvaraRadera
  2. Vi skriver ikapp i veckan - jag ska BARA (hoppas jag) skriva under månd - torsd ;-)

    SvaraRadera
  3. Petra: Nej. Jag gjorde aldrig det, men det framkom aldrig i inlägget inser jag nu :(

    Venus: Ja, nya tag i morgon. Så får det bli.

    SvaraRadera