tisdag 20 november 2012

Stel tant

Nu har jag varit stel i nacken och övre delen av skuldrorna i flera dagar. Ska det vara så?
Jag försöker göra lite rörelser som ska vara bra. Halvhjärtat men ändå. Ska jag göra dem mer och oftare? Eller vänta och hoppas på att det går över av sig själv?

Armarna är inte heller bra. Inte direkt dåliga heller, men absolut inte bra.

Elände med mig alltså.

Men det går väl över. Jag sov i alla fall gott i natt. Och vaknade med en bra känsla i kroppen. Bara en sådan sak!

Jag hoppas att jag är ledig i morgon också. Och på torsdag. Har noll jobblust just nu. Vill bara fortsätta skriva, redigera, skriva och redigera. Tills jag är klar. Men jag sa i går att jag kunde jobba tisdagonsdagtorsdag. Sen ångrade jag mig och ringde igår kväll, lämnade ett meddelande och sa att jag behövde vara ledig idag. Kan inte med att ringa idag igen och be om att få vara ledig. (Och varför inte då? Jag bestämmer väl i mitt liv, eller? Näjustdet, det är mitt dåliga samvete och vilja att vara till lags som bestämmer över mig. Glömde det.)
.

1 kommentar:

  1. Å vad jobbigt att inte vara ok i kroppen. Hoppas att det blir bättre snart.

    SvaraRadera