söndag 25 november 2012

The Sämst In The World

Jag är usel bloggare just nu.


Kalas för maken i fredags, gick bra, men matlagningen tog hela eftermiddagen. Tur att det blev gott!
På lördagen var det middag på kvällen, väldigt trevligt och roligt, men lite too much vin. Inte så att jag mår dåligt idag, men jag är så himla trött! Orkade mig dock iväg för att se sonen spela match. Sen hem och lägga mig på soffan och där ligger jag än.

Ska trycka i mig en pizza strax sen blir det soffan igen, sen sängen.

Ska vara ledig i morgon!

Har fått bannor av min bror - jag m-å-s-t-e börja träna mina muskler. Eller som han sa: mina ynkliga små muskler. Jag var nära att sluta tycka om honom, tills han gav min rygg en rejäl massage.
Så idag har jag träningsvärk efter mina 12 armhävningar. På knä.

Hoppas mina armar och armbågar gillar armhävningar. Annars är det good bye och adjöss.

Nu kommer visst maten.

Jag får återkomma med min Award. Frågan är om jag fortfarande är värd den?
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar