måndag 14 mars 2011

Kan man äta för mycket choklad?

Om man kan det, tror jag att jag precis gjort det. Hjärtat rusar och jag vet inte var jag ska göra av all överskottsenergi? Hänga tvätten? Eh, nä. Ut och gå eller springa, och trilla på svanskotan som jag gjorde senast jag prövade. Eh, nä!

Nä, nu kom jag på det. Det är inte chokladen, det är kaffet! Bra. Skönt. Då får jag leva med kaninhjärta en stund, och under tiden ska jag skriva vidare. Jo se, jag skriver faktiskt. Men det går inte fort eftersom både bloggen och Facebook kommer emellan.
    .

4 kommentarer:

  1. Det är väl klart att man inte kan äta för mycket choklad, haha, toker där ;)

    SvaraRadera
  2. Livet innan: Snacka om tillfällig sinnesförvirring!

    SvaraRadera
  3. Absolut kaffets fel! Choklad går bara inte att äta för mycket av ;D

    SvaraRadera