måndag 14 mars 2011

Sort of vab idag

Äldsta dottern hade 39 grader (var hittar man grader-tecknet på en PC?) igår och kom ner i natt och hade drömt feberdrömmar....

Hon är självklart hemma idag - vrålförkyld - men jag är på jobbet. Jag hade en del viktiga saker att göra. Och där lät det som att jobbet är viktigare än mina barn, ja. Så är inte fallet. Jag hoppas vet att hon klarar sig några timmar utan mig och jag måste få klart den här filkörningen. Bara måste. Sen åker jag hem.

Kaffet smakade skit på jobbet idag. Jag får nog börja göra eget och ta med mig på mornarna. Måste ju få en bra start på dagen.

Och nu verkar systemet ha stannat av helt. Jag har exporterat 34% i snart fyra minuter, lika lång tid som detta inlägg tagit.
   .

5 kommentarer:

  1. Oj då, det är nog inte förkylning om hon har så hög feber.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnar sig så du snart får komma hem till dotra di!

    SvaraRadera
  3. Måste vara härligt att ha barn som klarar sig själva en stund och kanske skönt för dottern att få vara själv hemma lite också! Hoppas hon kryar på sig snabbt och att ni får en trevlig efteriddag utan en massa feber! kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att det kryas på sig kvickt. Jag som har mac har ° ovanför §.

    SvaraRadera
  5. Åsa: Jo, hon är jätteförkyld!

    Renée: Jodå. så småningom kom jag hem.

    Nina: Det är härligt med stora barn!

    Frunat: Ja Mac ja, det vet jag, men på hemske-pc vet jag inte var det sitter. Gaaah! :)

    SvaraRadera