fredag 18 mars 2011

Nej... nej

Det börjar svida lite i min hals. Skit också. Vill verkligen inte åka på en förkylning nu. Men det kan vara att jag sovit lite för dåligt på sistone. Dumt.

Jag har nu ringt och beställt den lilla klappbänken. Ska hämta den på måndag. Maken ska hämta den på måndag.

Om 50 minuter är jag och mina kassar på väg hem. Maken har lovat hämta mig vid bussen. Jag orkar inte gå hem. Jag vet att jag är lat och att det är miljövidrigt, men jag har ont i benen och armarna och bara måste få hem mina kassar idag. Dessutom har jag en Herman med mig hem. En surdegskakegrund.

Mmhm. Ska jag försöka få undan lite jobb då kanske? Sista dödsrycket.
    .

5 kommentarer:

  1. Skjuts är ju helt lysande, särskilt en fredag om man jobbar så sent som du.

    SvaraRadera
  2. Åsa: Det är skönt. Han erbjöd sig att komma och hämta i stan också, och nu ångrar jag nästan att jag sa att han inte behövde det...

    SvaraRadera
  3. Jag sitter tålmodigt och väntar på din cliffhanger... ;)

    SvaraRadera
  4. En surdegskakegrund?
    Jag trodde det var en kul kompis.

    SvaraRadera
  5. Monica: Det kommer! Tack för påminnelsen.

    Nilla: En kul kompis hade varit att föredra.

    SvaraRadera