onsdag 29 augusti 2012

Jag är inte bara mamma och moster ...

Jag ska dessutom bli faster!!

Min lillebror och hans flickvän ska ha barn i februari och det är jättekul! Jag har vetat om det ett tag, men inte vetat om det varit officiellt, men det är det och det är så roligt! Det ska bli så himla mysigt med en liten bebis att sniffa på. Min bror ska bli pappa! Min lille bror ... drygt 1,90 lång!

Och vi hoppas innerligt att det ska bli en flicka nu. Men som min yngsta dotter sa, när hon fick höra nyheten: Det blir säkert en kille, som vanligt. Mina barn har sex kusiner - samtliga är killar.
        .

8 kommentarer:

  1. Läs mitt senaste inlägg igen, eller snarare den sista raden jag just lade till... :)

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Vad spännande. Jag håller tummarna för en liten tjej. :D

    SvaraRadera
  3. Appropå killar och tejer. Min mamma är uppväxt med tre systrar och en bror. Jag har två systrar och en bror. Min ena syster har fem döttrar och tre söner och den yngsta syrran har en av varje kön. Makens syster har två döttrar och jag har ju två döttrar och en änglagosse visserligen men...
    Ja du ser, här lider vi brist på killar.

    SvaraRadera
  4. Kati: Tack! Men svårt, vad har jag inte redan berättat om....?

    Gafflan: Jösses vad många....!

    SvaraRadera
  5. Grattis Faster. Jag är både moster och faster, men de luktar bara tonårskille.

    SvaraRadera