fredag 10 augusti 2012

Lite duktig

Tvättat två omgångar, hängt och vikt. I lite annan ordning. Tvättstugan börjar se hyfsad ut. Dock har jag inga krav på att det ska vara pedantstädat, men det måste ändå se någorlunda ut. Och det gör det snart.

Vidare har jag dammsugit och tvättat golv. Dock inte hela golvet, armen ville inte vara med längre. Eller om det var jag som inte ville och skyller på armen ...?

Golvet är inte jättesmutsigt så jag struntar i att tvätta hela. Fläckar har skrubbats bort och det räcker gott. För nu.

Jag har yogat en halvtimme också. Är helt slut i vissa muskler. Herregud, jag trodde det var mest avkoppling det handlade om. Gjorde det inte.

Om en liten stund är det handboll på tv och jag vill inte missa det for the world! Dags att plocka fram något gott och bänka sig i soffan.

KOM IGEN SVERIGE! KÖR ÖVER DEM! KROSSA DEM! Gör vad ni vill, men se till att vinna matchen!
      .

2 kommentarer: