tisdag 7 augusti 2012

Kan vi starta om?

Jag vill starta om sommaren. Något blev fel i vädermaskineriet. Mina första tre veckor vill jag bara uppleva igen, de behöver inte ändras något på. Jo, kanske när vi var på Sanibel, där hade jag velat ha strålande sol istället för tropisk storm. Men jag är nöjd ändå, inte varje dag man får vara med om sådant oväder!

Men resten. Vädret. Usch. Visst, jag har fått bada en del, både i sjöar i Småland och i Kalmarsund på Öland - jätteskönt. Men inte tillräckligt mycket!

Idag är ännu en mulen och ganska gråkall dag. Dessutom blåser det.

Maken, tjejerna och jag ska in till stan idag. Och spendera ännu mer pengar. Måste ha en ansiktskräm. Borde köpt i USA men glömde det. Igår blev det Ikea för mig. Hundralapparna bara rasslar iväg. Och eftersom jag jobbade endast EN dag i juni blev lönen därefter i juli. Men jag ska inte klaga, jag har själv valt min situation och är nöjd med den. Men vill gärna ha mer pengar!
        .

1 kommentar:

  1. Ja, för fasen, pengar är inte allt men SÅ nödvändigt!!

    SvaraRadera