onsdag 15 augusti 2012

Onsdag idag

Jag har bilen hemma och skulle kunna åka och handla om jag hade lust. Men jag har ingen lust. Att handla är aldrig kul. Igår eftermiddag/kväll var jag på Allum (köpcentrum) och shoppade med tjejerna. Gick sådär. Långsamt och inte hittade vi något särskilt heller. Men orka åka in till stan. Aldrig! Usch. Trängsel, köer och så vidriga parkeringsplatser.

Idag har jag skrivit ikapp i min dagbok, från vår USA-resa. Jag har förresten börjat sammanställa en blogg över resan. Klicka här för att se några få bilder från de två första dygnen. Fler bilder och inlägg kommer så småningom.

Hela dagen ligger nu öppen. Ska börja med att göra en kopp kaffe och strosa runt i trädgården; dofta på blommor; titta, njuta, andas; tanka D-vitamin och energi. Det blir bra.
     .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar