lördag 25 januari 2014

Shopping blev det

Dessvärre var vi inte ensamma. Det var tydligen lönehelg. (Gaaaaaah!) Tänkte inte på det.

Men jag fick en parkeringsplats, och det var överkomliga köer, så jag ska väl inte klaga. Dessutom hittade jag jättefina muggar att ha i torpet. Billiga var de också! Det var kampanj på min hudvårdsserie, så jag passade på att köpa på mig lite.

Present till systerson som snart fyller år blev det, liksom en bok med lite hjärngymnastik … Jo, jag behöver komma igång med träning igen, för hela kroppen. (Kan riktigt känna hur hjärnan håller på att skrumpna ihop.)

Skräpmat på Max blev det också.

Och, det roligaste av allt: en bra anteckningsbok - en tjock en, med flera flikar. Hej vad jag ska få ordning på mitt skrivande nu!

Vore det inte för att jag ska styra upp en säljaktivitet nästa vecka så skulle livet kännas riktigt lätt just nu … Men det ska bli kul. Lite jobbigt eftersom jag inte gjort det förut, men ändå kul. Och pengarna ska gå till tjejernas träningsläger i Spanien i påsk.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar