onsdag 7 oktober 2009

Tjoho vad skönt!


Det var inte skönt att springa idag, jag var trött och valde, dumt nog, att springa upp för halva mördarbacken (varför ska jag vara så jävla duktig jämt?) och fick ont i ena knät efter en stund. Förmodligen och förhoppningsvis beror det på att knät blev trött. Måste köpa nya löparskor också. Det är ju billigt. Nä. Men viktigt.

Däremot är det väldigt skönt nu efteråt! Och jag funderar på att lägga mig i ett varmt gott och avslappnande bad... med mina nya badbomber och badskum från Lush. Eller om jag ska duscha och sen slänga mig i soffan och fördumma mig lite framför bönder som ska hitta fruar. För att hänga med i snacket på fikan i morgon.

Men nu borsta tänderna på barnen så att de undanröjs!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som sprungit!!! lägg dig genast i soffan, det är du värd :D

    SvaraRadera
  2. Anna; Jag klurar på om jag ska välja ett skönt bad, eller soffan... Men i soffan är det lätt att jag sätter på tv:n och sen blir jag sittandes...

    Ska börja med att göra sit-ups sen får vi se...

    SvaraRadera