söndag 22 januari 2012

Menäh

Jag har glömt vad jag skulle skriva om! Något var det - och nej, inte mitt hår. Jag har fattat ett beslut och det känns bra! Hoppas inte jag ändrat mig tills i morgon bitti för då blir det jobbigt.

Nä, det var något annat.

Jag har tränat, lite trapp-steg som uppvärmning och sen körde jag lite Crossfit. Mage, rumpa, armar. Jag är försiktig när jag kör armhävningar. Dels orkar jag inte så många och dels vet jag ännu inte hur mycket min armbåge tål och inte tål. Jag vill helst inte upptäcka att den faktiskt inte klarar fler än 15 stycken (på knä).

Det känns bra! Jag lär ju inte bli Miss Fitness det här årtiondet, men det är inte det som är grejen heller - även om jag ärligt kan säga att jag vill ha en sexpack till mage och välsvarvade och starka armar - jag tränar för att bli stark och snygg och må bra.

Nu ta en snabbdusch och sen hopp ner i sängen.

Tre veckor kvar - femton arbetsdagar!
       .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar