måndag 30 januari 2012

Så mycket måndag idag

Det blev bråttom iväg i morse. Maken skulle åka till Uddevalla och om jag ville åka med, vilket jag ville, fick jag vara klar kvart över sju för då skulle vi åka. Arton över kastade jag mig in i bilen och insåg efter några minuter att jag glömt mobilen hemma. Inte läge att åka hem och hämta. Bara att bita ihop och svära långa haranger inombords. En sådan skitdag.

Jag försökte logga in på Blogger för att skriva ett snabbt inlägg men hade tydligen ändrat lösenord för två veckor sedan. Och glömt det. Men som TUR var hade jag skrivit ner det nya lösenordet, annars hade jag aldrig i hela livet kommit på vilket. Hur tänkte jag när jag valde det?? Men lösenordet låg ju hemma, varför det inte blev något inlägg på hela dagen.

Annars då? Trött, sömnig, uttråkad. Typiska måndagskänslor.

Snart blir det dock bättre!
      .

1 kommentar: