lördag 7 januari 2012

Och det kom tårar, och gråt

Min syster ringde. "Har du läst på Facebook? Gör det, det är något roligt som har hänt!" Och jag läste. Ett par kompisar som reser iväg utomlands idag har gift sig! De åker iväg på smekmånad nu!

Jag började såklart gråta! Jag grät så jag nästan skakade, och sen tog jag mig samman och ett glas rött. Måste ju fira!

Så fint, så gulligt, så romantiskt! Är så glad för deras skull!

Och jag vill bara gråta, hela tiden! Såå blödig och lättrörd. Herregud...
         .

1 kommentar:

  1. jag har sett i flera bloggar att det finns vår o sommarbilder att titta på. Blir så glad när jag möter dom det första jag gör. Den kommer snart den ljusa årstiden. Jo du här finns en till som är lättrörd. Nu för tiden låter jag att skvala ut men tänk när jag var yngre och retad för att vara en lipsill. Det var jag inte alls det var min personlighet. Men vem lyssnade på då?
    Tycker det är fint när man visar vad man känner
    Ha en bra kväll

    SvaraRadera