lördag 10 oktober 2009

Börjar känna mig som människa igen


Jag har tagit ett varmt gott bad och sitter nu i badrocken och inser att det är lite drygt en timme kvar, till Matchen! (Den som jag planerat länge att jag ska titta på och samtidigt dricka vin. Det sista jag är sugen på idag är just vin. Men jag ska nog unna mig lite godis. Kanske)

Det var skönt att bada, nu är jag ren och fräsch igen, och maken tyckte att jag såg piggare ut efter badet. Undrar hur illa jag såg ut innan ...

Nu är jag hungrig, igen. Det lutar åt pizza eller kebab. Maken hade tänkt laga egen pizza, men det vete sjutton om han hinner, han sitter just nu hos svåger och bastar. Och jag gissar, bara sådär, att det öppnats minst en öl vid det här laget. Därför tror jag att vi får gynna pizzabagaren ikväll.

1 kommentar:

  1. Fina formen är tebax? Vilka äventyr du hinner med på en fredagskväll!

    SvaraRadera