söndag 11 oktober 2009

En regnig söndag


Idag tog vi oss sovmorgon. Skönt och välbehövligt!

Idag ska här städas, främst i barnens rum, annars finns risk att de gror igen, igen. Om jag någonsin bygger hus igen ska jag slopa golvlisterna, dammhyllorna...

I övrigt ska jag ut och springa en sväng och sen bara vara! Ta det lugnt. Kanske beställa ny Aloe Vera, så att jag har ett lager och aldrig blir utan igen.

Nu ska vi snart fixa frukost. Maken har lovat att baka sina goda scones och jag ska koka ägg och fixa te. Duka kan jag göra också. Pressa apelsin får maken göra, min arm fixar inte sådant ännu. Åh vi ska ha mysfrukost och det är så gott och jag är så hungrig!!!

1 kommentar:

  1. Härliga frukostar ni verkar ha!
    Min brukar bestå av kaffe el te och macka. Fast imorse också ett äpple faktiskt.

    SvaraRadera