onsdag 21 september 2011

Dagens rapport

Lunch-daten med maken var trevlig och vi fick köpt det vi skulle. Kavaj. Sen hittade han byxor som satt bra som han också köpte. Sen gick vi och tittade på skor. Jag älskar skor. Han hittade ett par och jag hittade också ett par. Skönt.

Men jobba.... alltså. Det är gravt överskattat. (Jag vet, man behöver jobba och tjäna pengar och så - jag vet. Men ändå. Vill inte. Vill. Verkligen. Inte.

Jag har tittat efter nytt jobb. Platsbanken. Men inget annat jobb lockar heller. Nä, för jag vill inte ha något annat jobb. Vill ju inte jobba alls ju. Eller jo. Jag vill jobba, två dagar i veckan, för att sen skapa resten av dagarna! Men var och hur hittar jag ett sådant deltidsjobb?

Nä, nu måste jag ha något gott.
        .

1 kommentar:

  1. how many time i do not do what i want to do but do what i dont want to do

    SvaraRadera