torsdag 15 september 2011

Om jag hade 40 miljoner att lägga på ett hus

Då skulle det inte bli det här huset i alla fall. Det ligger mittemellan tågrälsen och motorvägen och i väster har de en skogsklädd, hög kulle, vilket betyder ingen kvällssol. Värdelöst.

Dessutom är huset fult, men det där kan vara en smaksak.

Om jag hade 40 miljoner att spendera på mitt boende skulle jag hitta mig en pärla nära havet. Gärna ett riktigt gammalt (varsamt renoverat) skärgårdshus, med egen brygga, ogenerat läge och sol hela dagen. Men viktigast av allt: kvällssol! Har jag inte kvällssol vill jag inte bo där. Inte för alla helikopterplattor i världen.

Ps. Dessutom vill jag minnas att det inte är en ö. Möjligtvis en slags halv-ö, men jag kan ha kommit ihåg fel.
       .

1 kommentar:

  1. Näe, håller med du. Ditt drömboende lät klart trevligare. :)

    SvaraRadera