lördag 17 september 2011

Lördag

Hela dagen igår kändes som lördag. Eller i alla fall senare halvan av dagen. Så idag har jag en extralördag. Bonus liksom! Och jag som älskar lördagar kan inte tycka att det kunde vara bättre! Lite plåster på såren för att onsdagen kändes som torsdag hela dagen...

I natt har jag sovit gott och länge (nio och en halv timmar) men har vaknat några gånger av att det kliat i halsen. Vafalls? Förkylningen ska gå över och inte förvärras! Men nu, några vakna timmar senare känns det rätt ok. Hostar gör jag, snörvlar, och så. Typiska förkyldtendenser.

Åh gud vilket intressant inlägg. Snälla kan jag inte utveckla det närmare?! Nej.

Måste hämta ny inspiration någonstans ifrån. Herregud.
   .  

4 kommentarer:

  1. Faktiskt snorintressant!
    I alla fall för mig som också är i den där jävla förkylningen. Man orkar inte tänka på så mycket annat då än just...snor och kill i halsen.

    SvaraRadera
  2. Lördagar är en bra sorts dagar.

    SvaraRadera
  3. Ja,lördagar e bra dagar! fast lite mindre bra när det ska jobbas i natt...

    SvaraRadera