tisdag 13 september 2011

Usch igen

Jag har ätit en glass. Jag gillar inte glass, särskilt inte Glassbilens äckliga. Men nu var jag sugen på Turkisk peppar och den är god som glass. Om man slapp själva glassen. (Men den tvingar jag gärna i mig för att få det där svarta närmast pinnen...)

Om jag orkade skulle jag resa mig för att tända lite ljus. Tror jag ska göra en kraftansträngning. Om inte annat blir jag tvungen snart när sonen kanske bränner sig - han fick lov att tända lite ljus.

Efter glassen blev det en skål med ostbollar. Sen blev det en till. Sen hittade jag en öppnad flaska vin och tog mig en liten skvätt, men det smakade kall glögg så det fick änna vara.

Det är skit att jag måste vara hemma från jobbet. I morgon kommer vår absolut mest ... speciella kund och jag är väldigt nyfiken på att träffa henne. Men jag får nog fetglömma det. Kanske är sonen hemma i morgon också. Han är fortfarande ordentligt förkyld. Vi får se. Nu ska de få lite kvällsmat. Och jag måste snyta mig, eller torka näsan som rinner. Snyta går liksom inte när det sitter fast.
        .

1 kommentar:

  1. Förkylning är inte kul ett endaste dugg. Krya på dig i massor och den där kunden får du säkert tillfälle att träffa en annan gång.

    SvaraRadera