måndag 12 september 2011

Jag är förkyld!

Himla dumt, jobbigt och tråkigt.

Jag brukar ondgöra mig över min man när han är förkyld hur himla ynklig han blir. Dödssjuk. Men jag är faktiskt inte så himla kaxig jag heller. Men jag går inte omkring och hasar fötter och ben efter mig samtidigt som jag flåsar och tror att jag är döende. Fast jag ska byta lite sängkläder har jag tänkt. Och så funderar jag på att äta lite ostbollar. Sova tidigt ska jag göra också. Om inte någon av sonens öron ska bråka med honom.

Och vad det blev till lunch? Jag hade tänkt köpa fiskfärsbiffen men den var slut så det blev panerad sej istället. Jättegott det också. Kågés i Saluhallen! Deras pannbiffar går inte av för hackor de heller.
     .

7 kommentarer:

  1. Aouch då :-( Hoppas dy kryar på dig snart, kram!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du inte är allt för krasslig - man ska framför allt vila när man är förkyld ;)
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Oj Oj ska tycka lite extra synd om dig idag. Jädrans förkylning som hoppat på dig så här mitt i farten. Ser ut som ni haft en mysig helg. Det här med tavernor lite här och var i Sveriges land har även jag undrat över. Har dom kanske något slags glesbygdsavdrag Vem vet
    Krya på dig

    SvaraRadera
  4. Hehe, jag brukar också bli förkyld som en hel karl..
    Trist att vara sjuk - Krya på dig snabbt!

    SvaraRadera
  5. Vid 37,5 är i alla fall jag döende. Krya på dig!

    SvaraRadera