onsdag 14 september 2011

Foförorkokyloldod

Förkyld som en hel karl, som någon skrev, här i bloggen eller på Facebook. Ynklig som få. Usch. Fast det värsta är att jag inte har någon feber och utan feber är man inte sjuk! Och är man inte sjuk kan man inte stanna hemma från jobbet. 

Men man kan bli sjuk om man inte stannar upp i tid, och låter kroppen vila. Jag mår verkligen inte bra och det har känts skit hela dagen idag. I morgon är det jag som stannar hemma och kurerar mig. För att inte bli ännu sämre.

Låter inte det ganska klokt?
        .

3 kommentarer:

  1. Mycket klokt! Långdragna förkylningar är INTE skoj!
    Krya-på-dig-kramen

    SvaraRadera
  2. Japp! Låter väldigt klokt.
    Själv har jag något på gång känner jag, halv täpt i näsan, tjock i halsen, kli i ögonen, allmänt hänging och skittrött men bryter det ut? Nä-hä...så tröttsamt.
    Krya på dig i massor!

    SvaraRadera
  3. Tycker oxå att det låter klokt.
    Men du fick träffa den specielle kunden ;)
    -Ninis-

    SvaraRadera