torsdag 22 september 2011

Energi!

Fick ett telefonsamtal av en kompis när jag kom hem. Jag fick skrattat lite, eller rätt så mycket! Härligt! Undrar när jag skrattade riktigt mycket senast? På jobbet är alla så himla seriösa och tråkiga. Även jag, och det är nog det värsta av allt.

På måndag ska jag träffa en fd kollega och äta lunch. Det blir trevligt. Och förmodligen får jag skratta lite.

Nu ska jag steka blodpudding, bacon och äggröra. Men först slänga in en maskin med tvätt - måste ju roa mig lite.
         .

5 kommentarer:

  1. Åh,man måste få skratta lite på jobbet !!

    SvaraRadera
  2. Härliga människa... Följt din blogg ett tag. Jag känner så väl igen mig i dina härliga vardags-kommentarer. Ja, visst kan andra vara seriösa... Det är jag, och du också, det märks... Grejen är att jag (och kanske du också) låtsas vara seriösa, det finns annat man vill mer... Man måste ju sköta jobbet - men le... fake it til you make it...

    SvaraRadera
  3. Sus: Eller hur!

    Anonym: Tack för din kommentar! :)

    SvaraRadera
  4. Denna tvätt som aldrig tar slut

    SvaraRadera