lördag 4 juni 2011

En alkoläsk senare

Jag är i färd med att starta upp en ny blogg. Om det kommer bli en ny blogg som ersätter den här återstår att  se, men jag ville ta tag i något nytt och kanske försöka få lite liv i blogglustarna igen. Om 15% kan jag inte ladda upp några bilder i den här bloggen heller och det känns sådär. Kanske ska jag radera de två andra bloggarna som jag har under samma inlogg, om det kan ha betydelse för bildkapaciteten? Inte vet jag.

Trädgårdsblogg och konstblogg. Hallå eller.

Jag har funderat mig blå huruvida jag ska ha en temablogg eller inte. Och om jag ska ha en särskild trädgårdsblogg. Och en särskild fotoblogg. Och en särskild konstblogg. Som om jag vore en intresselös robot. Jag är ju försjutton den här personen! Jag är trädgård, foto, konst. Jag är mamma, fru, heltidsarbetande, syster, dotter och en väldig massa annat. Allt på samma gång, i en salig röra.

Och mycket klokare kring ny bloggs vara eller inte vara blev jag också. Inte.
  

4 kommentarer:

  1. haha ja jag såg det :D
    lycka till med bloggbyggandet!

    SvaraRadera
  2. Hur/vart ser man det där med bildprocenten???

    SvaraRadera
  3. Malla: :D

    Chrissan: Det är lustigt för jag ser den bara när jag går in på Bloggers sida på nätet (via mobilen) och försöker skriva inlägg.

    SvaraRadera
  4. Hm... har aldrig hört talats om det...

    SvaraRadera