torsdag 2 juni 2011

Men VAR ÄR solen?

Var det inte lovat fint väder idag? Eller är det bara något jag fått för mig och gjort till sanning? De sa på nyheterna precis att Götaland skulle få övervägande soligt väder idag, så det är bara för solen att kliva upp och kasta molntäcket åt sidan.

Jag ska fixa i trädgården idag. Efter frukost ska jag till Trädgårdsforum och köpa på mig lite perenner och buskar och kanske ett fång med lavendel. Igen. De ska överleva hos mig.

Men först köra igång en omgång tvätt. Måste ju roa sig lite också.
    .

7 kommentarer:

  1. Köp plastblommor så kan du ägna dig mer intensivt åt att tvätta och städa:-)
    Vi drar till Dalsland och jag vill också ha sol! Trädgårdsfest i spöregn gör sig inte så bra.

    SvaraRadera
  2. Solen är här, men jag kan gärna dela med mig. Skickar över några strålar till dig nu.

    SvaraRadera
  3. Jag kan meddela att solen är mer österut.

    SvaraRadera
  4. DET undrar jag med! Skulle vara sol över Mälardalen också...

    SvaraRadera
  5. Här skiner solen bakom lite gråa moln, men imorgon och resten av helgen ska det bli fin fint här!

    www.stinamittilivet.wordpress.com

    SvaraRadera
  6. Här är det fint duggregn...

    SvaraRadera
  7. Min lavendel har inte heller överlevt tyvärr så jag var och shoppade upp mig på det, luktpioner och lite annat smått och gått igår. Väntar tålmodigt på solen nu så jag kan njuta av en frukost utomhus innan jag börjar gräva i rabatterna. Njut av dagen!! Och du, unna dig en combine' ring, de är fantastiskt fina och matchar ditt fina halsband du vann!!

    SvaraRadera