lördag 4 juni 2011

Ett sista ältande (för idag)

Innan jag bestämmer mig för om jag ska go public eller inte.
Och med den här, eller min nya blogg?

Kan jag inte bara acceptera att det här är jag? Jag är alla bitar jag bloggar om: glädje, nedstämdhet, irritation, stress, lycka, kärlek, konst, foto, trädgård, odling, matlagning (eller avsaknad av dito), vin, tankar, ironi, allvar, skämt - blandat!

Kanske dags för mig att inse att sådan här är jag. Jag är inte någon som går att sortera in i något fack. Jag är en blandning av mycket.


Ok. Har jag tråkat ut er tillräckligt nu eller?
     .

6 kommentarer:

  1. Mig tråkar du då "raktes" inte ut!
    Oj, nu skrev jag värmländska...
    Du är du, med hela innehållet, och I just Love it!

    SvaraRadera
  2. Men varför en temablogg? Jag kan tycka att såna blir lite trista efter ett tag. Samma, samma liksom. Nej, vi är komplexa, sammansatta av blajj och djup, smärtsamma känslor och ytligt larv, estetik och blingbling. Ser fram emot att ta del av din nya blogg <3

    SvaraRadera
  3. Pillargon: Tack snälla!

    Madlar: Jag tycker också att temabloggar kan vara väldigt tjatiga och tråkiga... vet inte varför jag envisas med att vilja ha en själv?
    Får fundera vidare på om jag ska byta blogg eller inte. Självklart meddelar jag den nya adressen!

    SvaraRadera
  4. Maila din adress till
    annaadanir@gmail.com så skickar jag en tub :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. MYCKET hellre en blandning!

    SvaraRadera