lördag 11 juni 2011

Ur humör

Usch vilken eländig dag.

Först bilen. Sen halvt misslyckad middag. Kycklingen skulle bli så god, men blev ganska smaklös. Och så efterrätten. Jag hade såå sett fram emot att ta mig ett lass med hallonsorbet och lakritssås men det visade sig att maken gett den till barnen igår. Ursäkta mig, men de kan äta vanlig glass, som inte jag tycker om. Och så ger han dem min sorbet. Taskigt tycker jag. Men mamma, du kan få den kakan som ligger på bänken, sa något av barnen. Generöst. Helst med tanke på att kakan legat framme i över en vecka. Och är en äcklig Singoalla. Jag äter inte kakor. Och hade jag gjort det skulle jag ändå vägra äta en äcklig Singoalla.

Nä, fy vad jag är på dåligt humör. Ska nog avsluta den här usla dagen och gå och lägga mig. Hoppas bara att kaninen låter mig sova hela natten, ostört.
   .

1 kommentar:

  1. Ingen bra dag Agneta! Å bilen...bajs. Fredagen var min skitdag och idag känns det bättre, inte bra men bättre. Om solen bara ville skina lite mer och bli lite varmare så känns det nog bättre.
    Kram

    SvaraRadera