lördag 25 juni 2011

En miss

Tre sekunder in i filmen konstaterade vi bägge två att vi sett filmen förut. Och vi hade ingen lust att se den igen.

Så på med TV1000-film on demand eller vad det heter, så nu tittar vi på Have you heard about the Morgans. Är väl ingen höjdarfilm det heller, men tja, den får gå. Just nu pausar vi för att natta tre trötta barn.

Jag har bränt mig på bröstet idag. Bränt mig som i det kliar och svider som faaaan. Och jag är mörkröd. Röd i ansiktet, vit på halsen och mörkröd på bröstet. Jag har nog aldrig varit snyggare.
    .

2 kommentarer:

  1. Jag tänkte väl det!
    Har de inte sett den där gamla vuxenrullen, tänkte jag. Jo, det måste de ha gjort. Tänkte jag också.

    SvaraRadera
  2. Nilla: Du hade så rätt. Önskar att jag tänkt samma sak när jag köpte filmen på ica för några veckor sedan. Suck!

    SvaraRadera